Wat verwachten wij van interimprofessionals?
In de eerste plaats een stuk ondernemerszin aangezien
Interimbemiddelaar de onderhandeling over fee en uitvoering van de
opdracht volledig aan de interimprofessional overlaat. Daarnaast vragen
wij voor inschrijving in onze database een gedetailleerde CV, een kopie
van de actuele VAR-verklaring en minimaal 2 referenties van vorige
opdrachtgevers of bij starters van vorige werkgevers.
De opdracht:
Op basis van de aanvraag van een opdrachtgever selecteren wij een
aantal mogelijke kandidaten. De geselecteerde interimprofessionals
zullen telefonisch of per mail worden benaderd om de beschikbaarheid
te controleren en om toestemming te vragen de CV, anoniem, aan de
opdrachtgever ter beschikking te stellen. Op initiatief van de
opdrachtgever zal vervolgens een afspraak worden gemaakt voor een
gesprek waarbij de interimprofessional zelf verantwoordelijk is voor het
maken van de afspraken over fee en uitvoering van de opdracht.
Bij een positieve match zal tussen Interimbemiddelaar en de
interimprofessional een bemiddelingsovereenkomst worden opgesteld
voor de duur van de opdracht en zal één keer in de 2 weken de
bemiddelingsfee op basis van de daadwerkelijk gewerkte uren (met een
maximum van 8 uur per dag) aan de interimprofessional in rekening
worden gebracht.
Waarom werken via Interimbemiddelaar?
Interimbemiddelaar berekend een veel lagere fee over een maximum
van 8 uur per dag. Over eventuele extra gewerkte uren wordt dus geen
fee berekend. Door deze goedkopere manier van bemiddelen kunnen we
de interimprofessional vakinhoudelijk maar ook financieel zeer
interessante opdrachten bieden.
Vragen of aanmelden?
Voor vragen of inschrijving in de database van Interimbemiddelaar kunt
u mailen naar info@interimbemiddelaar.nl. Voor inschrijving in de
database ontvangen wij graag een uitgebreid CV (in Tekst of Word
format), een kopie van de VAR-verklaring en de contactgegevens, bij
voorkeur e-mailadres, van 2 referenties.